سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت های آگهی املاک

سایت های آگهی املاک

ورود اینترنت و سایت های متنوع در بخش املاک منجر به بوجود آمدن تعداد بسیار زیاد سایت های آگهی املاک

 شده است. در اینجا به معرفی معروفترین سایت های آگهی املاک می پردازیم.

سایت های آگهی املاک

  • مرکز تهاتر ایران

این سایت یکی از سایت های درج آگهی املاک است که در بخش ثبت آگهی خرید ملک، آگهی فروش ملک ، آگهی خرید زمین ، آگهی فروش زمین، آگهی خرید و فروش آپارتمان و ... فعالیت دارد. از ویژگیهای بارز این سایت که آن را متفاوت کرده است بخش معاوضه است.

در این سایت انواع معاوضه و آگهی های مربوط به معاوضه به صورت بسیار گشترده وجود دارد. معاوضه ملک با ملک، معاوضه کالا با ملک، معاوضه ملک با مواد غذایی و حتی معاوضه خدمات نیز در این سایت وجود دارد. نتیجا بخشی این سایت در آگهی املاک بسیار مناسب  است.

ورود به سایت مرکز تهاتر ایران

  • دیوار

سایت دیوار نیز یکی از سایت های معروف در زمینه آچهی ملک است این سایت بسیار معروف و گسترده است. سایت دیوار یک سایت عمومی است و در تمام زمینه ها پذیرش آگهی دارد و در کنار آین بخش به بخش املاک نیز می پردازد.

ورود به سایت دیوار

  • شیپور

یکی دیگر از سایت های ایرانی برای درج آگهی ملک است . این سایت در روند انجام کار و نوع فعالیت رقیب دیوار محسوب می شود. سایت شیپور نیز در تمام زمینه ها به دریافت آگهی میپردازد.

سایت های آگهی املاک

در بین دیوار و شیپور سایت دیوار کاربران بسیار بیشتری نسبت به شیپور دارد اما هر دو این سایت ها کاربران زیادی دارند و در تمام زمینه های درج آگهی فعال هستند.

 

سایت های آگهی املاک

لینک های مفید:

خرید و فروش تجاری

خرید و فروش زمین

خدمات املاک

تهاتر ملک شهرستان

معاوضه املاک مشهد

معاوضه ملک در تهران

معاوضه ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با ویلا